روستای من روستای طارند

به نام آفریننده یکتا -- با عرض سلام وادب و احترام -- این وبلاگ با هدف ارائه محتوای شخصی و نگهداری از نام و یاد و خاطره روستای آبا و اجدادیم با یاری خدا و حمایت شما نوشته میشود. امید است مطالب آن مفید باشد. با تشکر - صادق

روستای من روستای طارند

به نام آفریننده یکتا -- با عرض سلام وادب و احترام -- این وبلاگ با هدف ارائه محتوای شخصی و نگهداری از نام و یاد و خاطره روستای آبا و اجدادیم با یاری خدا و حمایت شما نوشته میشود. امید است مطالب آن مفید باشد. با تشکر - صادق

Turn to Allah

before you return to allah

به سوی خدا برگردید ، قبل از اینکه به سوی خدا بازگردید!

بیاد مرحوم حاج حسین مسکین اردستانی و سکینه کاری جعفری مادربزرگ و پدربزرگ از دست رفته ام و مادر عزیزم مرحومه فاطمه مسکین اردستانی روحشان را شاد میکنیم با ذکر صلوات و فاتحه.

روحشان شاد و یادشان گرامی

مراسم چهلم مادرم 16 آبان 97

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۵۷ ق.ظ
به نام خدا


انا لله و انا الیه راجعون


چهل روز از تاریخ از دست دادن مادر عزیزم میگذرد. دلم پر از درده ...

هر روز که میگذره بیشتر دلتنگش میشم. مراسم ساعت 2 بعدازظهر شروع شد و 3 و سی دقیقه به پایان رسید.

از واعظ و مداح مسجد شهدا راضی بودم.

تلاش کردم همه چیز سیر اصولی خودش رو طی کنه .... ان شاء الله مادرم روحش شاد باشه.

پس از مسجد سریعا راهی مزار مادرم شدیم. فقط اقوام نزدیک کنارمون بودند ... اقوام مادرم.

در هر حال از همه کسانی که در این روز چه در مسجد چه سر مزار مادرم ما رو همراهی کردند بینهایت سپاسگزارم.

تک تکشون حضورشون با ارزش بود. شک ندارم روح مادرم از حضورشون دلشاد شده.

آرزو میکنم شادیهاشون رو ببینیم و کنارشون باشیم.


روح مادرم رو شاد کنید با ذکر صلوات و فاتحه

باز هم ممنون

16 آبان 1397

  • امیر همتی زاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی