روستای من روستای طارند

به نام آفریننده یکتا -- با عرض سلام وادب و احترام -- این وبلاگ با هدف ارائه محتوای شخصی و نگهداری از نام و یاد و خاطره روستای آبا و اجدادیم با یاری خدا و حمایت شما نوشته میشود. امید است مطالب آن مفید باشد. با تشکر - صادق

روستای من روستای طارند

به نام آفریننده یکتا -- با عرض سلام وادب و احترام -- این وبلاگ با هدف ارائه محتوای شخصی و نگهداری از نام و یاد و خاطره روستای آبا و اجدادیم با یاری خدا و حمایت شما نوشته میشود. امید است مطالب آن مفید باشد. با تشکر - صادق

Turn to Allah

before you return to allah

به سوی خدا برگردید ، قبل از اینکه به سوی خدا بازگردید!

بیاد مرحوم حاج حسین مسکین اردستانی و سکینه کاری جعفری مادربزرگ و پدربزرگ از دست رفته ام و مادر عزیزم مرحومه فاطمه مسکین اردستانی روحشان را شاد میکنیم با ذکر صلوات و فاتحه.

روحشان شاد و یادشان گرامی

بیاییم بنویسیم ...

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ

به نام حضرت حق

 

با سلام

 

خدا رو شاکرم که امروز به من ایده و اندیشه ای داد که برای سرزمین اجدادیم، طارند

بنویسم.

دلم میخواد شما هم اگر فرزند این آب و خاک هستین به من کمک کنید که با هم

بنویسیم.

لطفا بدونین که وبلاگ من تبلیغاتی نیست هرکس که ذره ای خودش رو متعلق به   


روستای طارند میدونه حتی اگه الان اونجا زندگی نمیکنه بیاد و با فرستادن عکسهای


قدیمی روستامون واهالیش از قدیم و جدید روستا خاطره درست کنه تا جوون ترهای


دیارمون بدونن که توی این آب و خاک چه کسانی پرورش یافتند.


دوستتون دارم

صادق 1394/05/03

  • امیر همتی زاد

نظرات (۲)

باعث افتخارم بود که از وبلاگ شما دیدن کنم.

موفق باشید
پاسخ:
ممنونم که وقت گذاشتین و دیدن کردید.
با سلام واحترام خدمت برادر بزرگوارم حاج صادق کرمی..مطالب وتصاویر بسیار ارزنده وزیبا بود.به نظر بنده اگرازبزرگترهای فامیل ودیگر اشنایان مطالب وخاطرات قدیمی مطرح وعنوان شود ک دروبلاگ جنابعالی درج شود مطالب وتصاویر جلوه بسزایی پیدا میکند..سپاس از زحمات شما در زمینه گرد اوری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی